به گزارش ایرنا، حمید رضا تبسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این میزان تسهیلات در قالب 62 طرح کشاورزی به صورت سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.
وی هدف از تامین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را ؛ راه اندازی طرحهای نیمه تمام بنگاههای کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی ذکرکرد.
تبسمی اضافه کرد: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال وافزایش تولید وتقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می شود.
وی اظهارداشت: شهرستان قزوین با معرفی 14 واحد تولیدی و دریافت 79 میلیارد ریال بیشترین تسهیلات را در بین شهرستانهای استان دریافت کرده است.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : بانک تجارت با پرداخت83 میلیارد ریال معادل (37 درصد) رتبه اول را در بین بانکهای عامل در پرداخت این نوع تسهیلات دربخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است .
تبسمی خاطر نشان کرد: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح های دام و طیور، شیلات و گلخانه ، صنایع تبدیلی و تکمیلی می توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.