به گزارش ایرنا آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در افتتاح مرکز قرآنی مسجد راه چمان با تبریک فرارسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در چهل سال گذشته برای جلوگیری از قدرت و عظمت انقلاب اسلامی نقشه های بسیار زیادی طراحی کردند اما هر بار شکست خورده و رسوا شدند.
وی تصریح کرد: ایران زمانی در جنگ تحمیلی برای تهیه ادوات نظامی با مشکل مواجه بود اما امروز به نقطه‌ای از پیشرفت رسیده‌ است که نه تنها هیچ کمبودی در این زمینه ندارد بلکه موشک‌های نقطه زن و دوربرد تولید می‌کند.
آیت ‌الله عابدینی تاکید کرد: باید از تکیه به آمریکا و اروپا ترسید و از سرنوشت گذشتگانی که به آنها تکیه کرده و از میان رفتند، درس عبرت گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه آمریکا و اروپا کشورهای خاورمیانه را به نابودی کشانده اند، اظهار داشت: مسئولان باید از اعتماد به اروپایی‌ها پرهیز کنند چون کشورهای غربی نیز مانند آمریکایی‌ها خیری به ایران نخواهند رساند.
وی با تاکید بر اینکه محافل قرآنی باید ترویج مبانی دینی را مورد توجه قرار دهند، گفت: باید محافل قرآنی، مبانی دینی و مذهبی را به شکل اجرایی و عملیاتی به نسل جوان تعلیم دهند و اگر حساسیت‌های قرآنی در این زمینه مورد توجه قرا نگیرد تشکیل محافل قرآنی اثر مطلوبی در جامعه نخواهد داشت.
امام جمعه قزوین افزود: محافل و مراکز قرآنی باید با تقویت اخوت دینی در هر محله‌، آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق را کاهش داده و برای افزایش آمار ازدواج اقدام کنند.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.