به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری عصر یکشنبه افزود: برابر اعلام سازمان هواشناسی استان از اواخر امروز تا پایان روز سه شنبه نهم بهمن ماه در مسیرهای ارتباطی استان شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تمرکز و شدت بارش ها در روزهای دوشنبه و سه شنبه خواهد بود،افزود: رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی قزوین در این مدت باید با احتیاط بیشتری اقدام به رانندگی کنند.
این مسئول انتظامی گفت: با توجه به لغزندگی سطح راه ها در مدت یاد شده از رانندگان تقاضا می شود از سفر های غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت لزوم به سفر از سلامت تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل نموده و چنانچه قصد عبور از گردنه های برفگیر را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
رئیس پلیس راه استان قزوین توصیه کرد تمامی رانندگانی که قصد عبور از آزاد راه ها و جاده های کوهستانی استان را دارند با هوشیاری کامل و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی با رعایت سرعت مجاز در جاده لغزنده اقدام به انجام سفر نمایند تا با حمایت پلیس راه استان به عنوان چتر نظارتی راهها سفری بدون مشکل، ایمن و خوش را تجربه کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.