مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بنا داریم 50 درصد واحدهای راکد استان قزوین را سال آینده به چرخه تولید بازگردانیم.

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در استان قزوین 205 واحد راکد وجود دارد که لیست این واحدها احصا شده؛ برخی از این واحدها نیاز به نوسازی و بازسازی و سرمایه در گردش و مواد اولیه دارند و برخی هم دارای ضعف مدیریتی بوده و بحران فروش کالاهای خود را دارند.

وی افزود: با حمایت بانک‌ها و مدیریت اقتصادی استان قزوین، برای واحدهای راکد تسهیلات در نظر گرفته می‌شود تا بتوانند سرمایه در گردش داشته باشند و مشکلات خود را حل و فصل کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: بنا داریم با جذب سرمایه‌گذار جدید، أخذ سرمایه در گردش و سرمایه ثابت، نوسازی و بازسازی تجهیزات و ماشین‌آلات 50 درصد واحدهای راکد را در سال آینده به چرخه تولید بازگردانیم.

خانپور اضافه کرد: برخی واحدها که با ظرفیت 20، 30 و 50 درصد فعالیت دارند را واحد نیمه تعطیل نمی‌دانیم بلکه واحدهای فعال محسوب می‌شوند که با ظرفیت کم کار می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: 50 واحد صنعتی و تولیدی جانشین بانک در استان قزوین داریم که پس از تعیین تکلیف آنها، نسبت به حل و فصل مشکلات این واحدها گام برداشته می‌شود.

این مسئول اذعان کرد: 15 شهرک و نواحی صنعتی در استان قزوین توسط دولت اداره می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.