به گزارش ایرنا، مسعود بابایی روز سه شنبه در نشست خبری مدیران اقتصادی استان قزوین که با هدف تشریح دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی برگزار شد،افزود: ثمرات انقلاب اسلامی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بی نظیر و چشم گیر بوده است که همه آنها را نمی توان در یک جلسه بیان و تشریح کرد.
مسعود بابایی، تصویب قانون بیمه بیکاری در سال 68 را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: افزایش 720 شرکت تعاونی استان، نقش آفرینی بانوان در حوزه کسب و کار و ارتقای مکان های ورزشی قزوین در هر پنج شهرستان استان به میزان 138 هزار و 780 متر مربع از دستاوردهای حوزه تعاون،کار و رفاه اجتماعی در استان پس از انقلاب اسلامی بوده است.
وی در ادامه به کاهش 21 درصدی سوانح ناشی از کار در استان که قزوین را از این حیث به رتبه نخست کشور تبدیل کرده است، اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد واحدهای تولیدی دارای طبقات مشاغل کار و توجه به مشکلات کارگری به طور سه جانبه از دیگر اقدامات این اداره کل بوده است.
بابایی به 190هزار بیمه شده اجباری در استان قزوین نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه اشتغال روستایی با پرداخت یک هزار و 400 میلیارد ریال پرداختی، ضمن تثبیت اشتغال، رتبه چهارم کشور نیز در این زمینه به قزوین تخصیص داده شده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.