به گزارش ایرنا، اکبر اسکندرنژاد روز پنجشنبه در آئین آغاز به کار دوره آموزشی هرمسجد، یک خبرنگار افزود: مساجد مهم ترین پایگاه های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی به شمار می روند و می توانند در گره گشایی از مشکلات و مسایل اجتماعی تاثیرگذاری عمیقی از خود داشته باشند.
وی از مساجد به عنوان یکی از پایگاه هایی که جرقه انقلاب اسلامی از آنجا زده شد، نام برد و گفت: مساجد جزو پایگاه های اصلی تصمیم سازی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان بوده و طبیعی است که انقلاب اسلامی نیز از این مهم مستثنی نبوده باشد.
این مسئول در ادامه گقت: دوره آموزشی هر مسجد یک خبر به پیشبرد اهداف فرهنگی و اجتماعی کانون های فرهنگی مساجد کمک زیادی می کند و یک حرکت اثربخش است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: این دوره ها به دست اندرکاران حوزه مسجد کمک می کند تا بهتر عمل کنند و در زمینه اطلاع رسانی به مردم از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی مساجد موثرتر گام بردارند.
وی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی به جامعه، اظهار داشت: جامعه ما اکنون بیشتر از هر زمان دیگری نیازمند خبرنگاران حرفه ای، تیزبین و ریز بین است زیرا برخی زوایای جامعه ما دچار آسیب ها و آفت هایی هستند که در انعکاس آنها به مردم لکنت و کاستی وجود دارد در صورتی که با تشریح و تبیین آنها می توان برای حل شان گام برداشت.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.