مجید مومنی روز چهارشنبه در حاشیه سفر مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور به این استان، در جمع خبرنگاران افزود: طی مدت یاد شده 171 میلیارد و 90 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه داز سوی این صندوق به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اشتغالزایی 2 هزار و 50 نفر در قزوین توسط این نهاد، تاکید کرد: 554 مورد از متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی از محل تسهیلات صندوق امداد ولایت وام دریافت کرده اند.
به گفته مومنی، صندوق امداد ولایت قزوین امسال اعتبارات مورد نیاز برای اشتغالزایی 554 از مددجویان کمیته امداد قزوین را با صرف اعتبار 70 میلیارد ریال در قالب تسهیلات ارزان قیمت تامین کرده است.
وی اضافه کرد : این صندوق امسال همچنین سه هزار فقره تسهیلات حمایتی با 90 میلیارد ریال به متقاضیان این استان پرداخت کرده است.
مومنی به پرداخت 23 مورد تسهیلات ودیعه مسکن با یک میلیارد و 300 میلیون ریال و خرید 258 مورد خرید مسکن با 13 میلیارد ریال در استان از سوی این صندوق اشاره کرد و یادآور شد: برای نخستین مرتبه است که امسال هیچ متقاضی در انتظار وام را نداریم.
این مسوول تاکید کرد: با توجه به سهمیه یک هزار و 800 موردی پرداخت تسهیلات کارگشایی این صندوق در استان، میزان پرداختی ما تاکنون بیش از سه هزار مورد بوده است.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.