به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی روز سه شنبه در دیدار با ویدا آزاد مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور و محمود احمدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان، افزود: این دستگاه در شرایط فعلی اقتصاد کشور مرجع و پناهگاه مردم است و باید با نظارت دقیق بر بازار جلوی نوسان قیمت ها و افزایش نگرانی های مردم را بگیرد.
معاون اقتصادی استاندار تاکید کرد : تعزیرات حکومتی می تواند کفه توازن را به نفع مردم تغییر داده و اطمینان خاطر مردم را افزایش دهد.
حبیبی با بیان اینکه حدود چهار هزار واحد تولیدی در استان فعال است، افزود: با توجه به فرا رسیدن پایان سال، مردم و واحدهای تولیدی انتظار نقش آفرینی بیشتر تعزیرات حکومتی برای ایجاد آرامش در بازار را دارند .
وی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی می تواند حلقه اتصال میان دستگاه ها به ویژه سازمان های اقتصادی باشد که در صورت تحقق این ارتباط شاهد ایجاد ثبات در بازار خواهیم بود.
مدیر کل پیشگیری اجتماعی سازمان تعزیرات حکومتی کشور نیز در این دیدار با ارایه گزارشی به دستاوردها و اقدامات این دستگاه برای نظارت بر بازار و مقابله با قاچاق کالا و ارز اشاره کرد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.