حجت الاسلام و المسلمین علی قابل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه با مشارکت دستگاه های مختلف اجرایی برپا خواهد شد.
وی اظهار داشت: هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون و آشناسازی مردم بویژه نسل نو با آنهاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه 22 کارگروه در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی در قزوین به فعالیت می پردازند، اظهار داشت: نماینده ولی فقیه در استان ریاست ستاد، استاندار قائم مقامی و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز دبیری این ستاد را برعهده دارند.
این مسئول گفت: جشن ها و برنامه های چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال بدون شک حلاوت و شیرینی بیشتری نسبت به سال های گذشته دارد بویژه که دشمنان و معاندان قبلا گفته بودند انقلاب ما چهل سالگی خود را نخواهد دید.
حجت الاسلام قابل با بیان اینکه مردم همراه و پشتیبان انقلاب و نظام و ولایت فقیه هستند، اظهار داشت: بخش قابل توجهی از برنامه ها و جشن های مربوط به سالروز انقلاب توسط هسته های مردمی و به شکل خودجوش برگزار می شود و دستگاه های اجرایی در این میان نقش هماهنگ کننده و تسهیل کننده را دارند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.