به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا افزود: دستگاه قضا در راستای کمک به حل مسایل و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه از همه ابزارها و اختیارات قانونی پیش بینی شده استفاده می کند.
وی اظهار داشت: در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است باید همه مسئولان بیش از پیش در رفع مسایل و مشکلات تولید توان خود را به کار بگیرند.
رئیس کل دادگستری قزوین با اشاره به موضوع مالکیت و جانشینی بانک ها در برخی واحدهای بدهکار،اظهار داشت: باید وضعیت این واحدها هرچه زودتر تعیین و تکلیف شده و زمینه فعالیت و احیای صنایع اینچنینی در کم ترین زمان ممکن فراهم شود.
حجت الاسلام قدرتی اظهار داشت: در کنار برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی و رسیدگی به پرونده های مالی، تلاش می شود تا در چارچوب اختیارات قانونی نسبت به حل و فصل هرچه زودتر مسایل حقوقی و قضایی واحدها اقدام شود تا صنایع با قوت بیشتر به تولید و اشتغالزایی بپردازند.
حجت الاسلام قدرتی گفت: برخی مشکلات واحدهای تولیدی که دارای مسایل پیچیده هستند نیز در جلسات اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه مطرح خواهند شد تا در خصوص آنها تصمیمات لازم اتخاذ شود.
وی اظهار داشت: بازدید از واحدهای تولیدی و گفت وگوی چهره به چهره با صاحبان صنعت به مدیران برای تصمیم گیری بهتر در جهت کمک به بخش تولید کمک می کند.
در این بازدید رئیس کل دادگستری استان و مسئولان همراه از یک واحد تولیدکننده انواع سموم و کودهای شیمیایی و ظروف بسته بندی و یک شرکت تولیدکننده انواع چیپس میوه بازدید کردند.
محمد قاسمی دادستان عمومی و انقلاب قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت قزوین به همراه عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان نیز حجت الاسلام قدرتی را در این دیدارها همراهی می کردند.
شهرک صنعتی آراسنج بوئین زهرا با 138 هکتار مساحت، 55 واحد فعال و 40 واحد راکد و 40 طرح در دست ساخت دارد.
سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی تاکنون 2 هزار و 530 میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده اند.
در این شهرک صنعتی 2 هزار نفر مشغول به کار هستند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.