به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی روز یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مینی بر وقوع سرقت از طلا فروشی بلافاصله مامورین کلانتری 11 پاسداران به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی با مراجعه به یک طلا فروشی به بهانه خرید، یک عدد النگو را به سرقت برده و با معرفی خانمی به عنوان مظنون به سرقت توسط فروشنده، بلافاصله فرد مظنون دستگیر و در بازجوئی از وی النگوی سرقتی کشف و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در بازجویی از متهم، وی به سرقت طلا در سطح شهر بوئین زهرا به بهانه خرید با همدستی همسرش اعتراف کرد.
علیان نژادی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی همسر سارق را در یک اقدام ضربتی که در حال تردد با خودرو پراید در شهر بوئین زهرا بود دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی و بازرسی از خودرو 33عدد طلاجات شامل النگو ، گوشواره ، دستبند و انگشتر کشف کردند.
وی با اشاره به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریالی اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان، تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به پنج فقره سرقت طلا در استان‌های قزوین، البرز و تهران اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشیکل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، اظهار داشت: شهروندانی که به این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری شکایت به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا مراجعه کنند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.