مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:در این انتخابات که از ساعت 9 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت17 ادامه دارد 25 نفر به عنوان نامزد این دوره شرکت کرده اند.
محمد فرحی افزود: پس از جمع آوری آرا، هشت تن از کاندیداها که ببشترین رای را داشته باشند به مدت چهار سال به عنوان اعضای شورای نظام دامپزشکی استان فعالیت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: این اعضا که 6 تن از آنها را دامپزشکان متخصص و عمومی و 2 تن را کارکنان سایر رده های دامپزشکی تشکیل خواهند داد به عنوان یک تشکل غیر دولتی در کنار بخش دولتی با پیگیری امور صنفی به بهره برداران ارایه خدمت می کنند.
فرحی ادامه داد: تمام اعضای سازمان نظام دامپزشکی فارغ از مدرک تحصیلی می‌توانند به کاندیداهای مورد نظر خود از دکترای عمومی و تخصصی دامپزشکی گرفته تا همکاران سایر رده‌های دامپزشکی رأی دهند.
مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی قزوین افزود: بر اساس آیین نامه انتخابات، تعداد اعضای شورای نظام دامپزشکی هر استان 9نفر به عنوان عضو اصلی تعیین شده است که البته مدیرکل دامپزشکی استان به عنوان عضو انتصابی از پیش انتخاب شده و رقابت انتخاباتی مربوط به هشت عضو دیگر شورا است.
در حال حاضر 600 نفر، اعم از متخصصان ، دامپزشکان عمومی، کارشناسان ارشد، کارشناسان و تکنسین ها عضو نظام دامپزشکی قزوین هستند.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.