مرتضی موسی خانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات در 2 بخش دانشجویی و دانش‌آموزی صبح امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی در محل نمایشگاه بین‌المللی کیش آغاز شد.
وی افزود: در این رقابت های تیم هایی از کشورهای مالزی، روسیه، سنگاپور، چین، ژاپن، آمریکا، انگلیس، برزیل، تایلند، استرالیا، آلمان، کره‌جنوبی، امارات، قزاقستان، افغانستان و ایران حضور داشته و در 22 لیگ با یکدیگر رقابت می کنند.
رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران افزود: این رقابت ها از امروز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و اعضای فدراسیون جهانی ربوکاپ و کمیته آسیا و اقیانوسیه آغاز شده و تا 19 آذر ماه ادامه خواهد داشت.
موسی خانی ادامه داد: در بخش دانشجویی شرکت کنندگان در لیگ‌های ربات امدادگر واقعی، ربات خانگی، ربات صنعتی، ربات فوتبالیست سایز کوچک، ربات فوتبالیست سایز متوسط، ربات فوتبالیست انسان‌نما، ربات فوتبالیست استاندارد پلت فرم، ربات پرنده، ربات زیردریایی، ربات شبیه ساز و ربات شبیه ساز امداد حضور دارند.
وی افزود: در بخش دانش آموزی نیز در لیگ‌های ربات امدادگر در بخش باز و لاین، ربات فضای مجازی در بخش فضای اولیه و ثانویه، ربات فوتبالیست سبک وزن، ربات فوتبالیست وزن آزاد، لیگ Insita، لیگ Rescue و لیگ شبیه ساز با یکدیگر رقابت می‌کنند.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.