به گزارش ایرنا، امیر الدین روح نواز عصر پنجشنبه در همایش خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین که با عنوان 'ماه و ما' برگزار شد، افزود: برای اجرای این طرح انسان دوستانه 450 امدادگر از جمله نیروهای داوطلب به مناطق مختلفی از سیستان و بلوچستان اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در زلزله کرمانشاه نیز شاهد حجم وسیعی از خدمات امدادی به حادثه دیدگان توسط نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر بودیم.
این مسئول از بخش داوطلبان به عنوان یک بازوی قوی اجرایی در جمعیت هلال احمر یاد کرد و گفت: بخش قابل توجهی از خدمات امدادی در ماموریت های مختلف توسط این قشر از امدادگران ارایه می شود که باید از زحمات آنان قدردانی کرد.
روح نواز با بیان اینکه فعالیت های جمعیت هلال احمر در ارایه خدمات امدادی در سطح جهان شناخته شده است و خیلی کشورها خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستند، اظهار داشت: در یک همایش بین المللی در فیلیپین که سه هفته گذشته برگزار شد به دلیل تجارب خوب جمعیت هلال احمر، کشورمان جایگاه مناسب و ویژه ای در کارگروه های مختلف این رویداد داشت.
وی با اشاره به قدمت 96 ساله خدمات امدادی در هلال احمر و مشارکت داوطلبان در فعالیت های این نهاد، اظهار داشت: همه ساله برنامه های بسیار خوب و متنوعی توسط بخش داوطلبان هلال احمر تدارک و اجرا می شود که این برنامه ها زبانزد هستند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.