داود ارجینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نیمه نخست امسال نیز 28 کاروان سلامت به روستاهای استان اعزام و خدمات مختلف بهداشتی و درمانی خود را به روستاییان ارایه کردند.
وی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده این جمعیت با استانداری جهت ایجاد 30 خانه هلال به منظور اشاعه فرهنگ داوطلبی در روستاهای استان، تاکید کرد: براین اساس داوطلبان جذب شده در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت به فعالیت می پردازند.
ارجینی ادامه داد: با تشکیل گروه هی یاد شده مهارت اعضا در زمینه های مختلف و متنوع شناسایی و احصا می شود تا در زمینه کاری مخصوص به خود در مواقع مورد نیاز اقدام کنند.
به گفته این مسئول، اعزام کاروان های سلامت یکی از اقداماتی است که با مشارکت خانه های هلال و نیز پزشکان و گروه های درمانی و با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه در مناطق محروم و آسیب دیده استان راه اندازی می شوند.
وی اضافه کرد: ارایه خدمات داوطلبی در قالب برنامه های محرومیت زدایی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار داشته و این برنامه ها از طریق تامین منابع زیستی مناطق محروم و انجام خدمات فرهنگی و بهداشتی اجرا می شود.
ارجینی در پایان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر برای ارایه خدمات بیشتر خود به شهروندان در پی افزایش مشارکت های مردمی از طریق توسعه خانه ها و پایگاه های داوطلبی است.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.