به گزارش ایرنا، فرشید گرامی پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان قزوین مانند کشور از ذخایر پروتئینی مطمین و کافی برخوردار است، افزود: از بین گوشت قرمز توزیع شده در استان 128 تن گوشت گرم گوسفندی بوده و سایر به گوشت قرمز منجمد اختصاص داشته است.
وی اظهار داشت: در مدت یاد شده همچنین 457 تن گوشت مرغ منجمد و 85 تن نیز تخم مرغ با هماهنگی اداره پشتیبانی امور دام در استان توزیع شده است.
گرامی پور یادآور شد: در مجموع طی هشت ماهه امسال یک هزار و 50 تن انواع اقلام پروتئینی در استان توزیع شده است.
وی توزیع نهاده های دامی را نیز یکی از وظایف اداره پشتیبانی امور دام دانست و گفت: امسال 27 هزار تن جو، سویا و ذرت علوفه ای بین دامداران استان توزیع شده است.
مدیر کل پشتیبانی امور دام قزوین در پایان خاطرنشان کرد: گوشت قرمز و سفید به میزان کافی در سردخانه های استان موجود است و با ذخیره سازی های صورت گرفته می توان اذعان کرد با کمبود محصولات پروتئینی مواجه نخواهیم شد.
هرگاه قیمت گوشت سفید (مرغ) و قرمز کاهش و یا افزایش یافته به شکلی که تولیدکنندگان یا مصرف کنندگان دچار مشکل و آسیب شوند، اداره کل پشتیبانی امور دام وارد عمل شده و با خرید و یا عرضه گوشت بازار را تنظیم و در راستای تعادل سازی قیمت ها اقدام می کند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.