به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، رویا اسماعیلی روز یکشنبه افزود: 36 کتابخانه استان فردا دوشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 19، میزبان علاقه مندان به عضویت هستند و افراد می توانند با همراه داشتن یک قطعه عکس و با ارایه کارت شناسایی معتبر و پرداخت پنج هزار ریال هزینه صدور کارت به مدت یک سال از خدمات کتابخانه های عمومی استان بهره بگیرند.
وی اضافه کرد: عضویت رایگان در این روز فرصت مناسبی برای کسانی است که موفق نشدند در روزهای 24 تا 26 آبان ماه که همزمان با هفته کتاب بود برای ثبت نام رایگان کتابخانه ها مراجعه کنند.
اسماعیلی ادامه داد: خدمات کتابخانه های استان برای اعضا شامل سالن های مطالعه، کتاب های عمومی، کتب کمک درسی، دفاع مقدس، خدمات اینترنتی، بخش های کودک، نوجوان و بخش اسباب بازی هستند.
وی همچنین گفت: کتابخانه های عمومی استان میزبان برگزاری جلسات آموزشی فرهنگی اجتماعی، مشاوره و آموزش مهارت های زندگی، کارگاه های قصه گویی و جمع خوانی کتاب، جلسات نقد و بررسی و معرفی و رونمایی کتاب، برگزاری نمایش ها و بازی های کودکانه، جلسات شعرخوانی، کارگروه های مطالعاتی، کلاس های آموزشی مختلف و نشست های کتاب خوان نیز هستند.
اسماعیلی افزود: امروزه کتابخانه ها نه تنهایی مکانی برای امانت کتاب، بلکه مجموعه ای جالب برای فعالیت های فرهنگی هستند که از همکاری با کانون ها و سایر مجموعه های علاقه مند به فعالیت فرهنگی استقبال می کنند.
استان قزوین دارای 67 کتابخانه با 90 هزار عضو است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.