به گزارش ایرنا، معصومه حکیمیان روز یکشنبه در مجمع سالانه زنان بسیجی استان قزوین با تاکید بر اینکه نباید دشمن را در جنگ نرم دست کم بگیریم، یادآور شد: البته نباید فراموش کنیم یکی از کشورهای اصلی که قربانی جنگ نرم شده آمریکاست که تمام تفکر صهیونیستی بر این کشور غلبه دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه نباید دنباله رو سبک های غربی برای زندگی باشیم و خوشبخت بودن را در این نوع سبک زندگی کردن بدانیم، افزود: فاکتور شاد زیستن و حس خوشبختی در همه جای دنیا بر اساس رضایت از زندگی تعریف می‌شود و هرگز خنده‌رویی و رقص نمی‌تواند مشخص کننده کننده یک زندگی شاد باشد.
وی خطاب به بانوان بسیجی حاضر در این مراسم گفت: برای آنکه زندگی شادی داشته باشیم، لازم است که ابتدا براساس رضایت خدا در خانواده آرام جان باشیم و همواره تربیت اخلاق مدارانه بر پایه تفکر بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
حکیمیان اظهار داشت: موضوعی که زنان ما از آن غافل هستند دوری از مدیریت خانواده است و شاید برخی از زنان ما انسان‌های برجسته‌ای در محیط کار و جامعه شناخته شوند اما در امور زندگی منازل خودشان را ویران کرده‌اند.
این فعال حوزه زنان گفت: زن امروزی نباید در محیط خانه به دنبال تغییر همسر خویش باشد و مدام فضای خانه را ملتهب کند، چرا که شخصیت افراد تا قبل از 15 سال شکل می گیرد و تلاش برای جابه ‌جایی ستون‌ها تنها کانون زندگی را متزلزل می‌کند‌.
حکیمیان تصریح کرد: اشتباهی که برخی بانوان انجام می‌دهند، دوری از رفتار اسلامی و تحت تاثیر قرار گرفتن تفکرات غربی است و همین مسئله سبب شده تا اولا اختلافات زن و شوهر افزایش یابد و ثانیا اگر دختر خانواده از محیط خانه خسته شد، به جای پناه بردن به فامیل نزدیک، در کوچه و خیابان رها شود.
حکیمیان با تاکید بر اینکه بانوان بسیجی باید در صحنه عمل برای حفظ و اعتلای ارزش ها تلاش کنند، گفت: بعضی از بانوان باید پایگاه‌های بسیج را رها کنند، چراکه هنوز از پرداختن به موضوعات آسیب های اجتماعی و جنگ نرم غافل هستند و تنها به ریاست و یا حضور در پایگاه ها بسنده کرده‌اند.
وی با بیان اینکه ابتدا باید به اصلاح خود و سپس جامعه بپردازیم، ادامه داد: اگر دختری با وضعیت نامناسب در جامعه دیدید، در دلتان از او کینه به دل راه ندهید و اول خودتان را مقصر بدانید که چرا در جامعه کوتاهی کرده‌اید و این دختر به این وضعیت کشانده شده است.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.