به گزارش عصر شنبه ایرنا و به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی قزوین، حسن قاسمی زانیانی در مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان قزوین، هدف اصلی را ارتقای ضریب امنیت غذایی در جامعه به منظور دسترسی آسان مردم به مواد غذایی برشمرد و افزود: ما به عنوان دست اندرکار فعالیت های اقتصادی همواره دغدغه این را داریم که تامین و تخصیص منابع و دسترسی متقاضیان به تسهیلات را آسان کنیم.
وی اظهار داشت: اگر عملکرد اشتغال پایدار روستایی و عشایری را بررسی کنید متوجه می شویم در حال حاضر این بانک بیش از 80 درصد منابع مرحله نخست را پرداخت کرده است.
به گفته این مسئول امور بانکی، 182 هزار میلیارد ریال از محل بند الف تبصره 18 صندوق توسعه ملی و منابع بانکی صرف توسعه فعالیت های بخش کشاورزی می شود که در چهار حوزه به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.
قاسمی تاکید کرد: نظام بانکی که با مردم و طیف گسترده ای از تولید کنندگان ارتباط دارد باید با خدمت رسانی خوب در این زمینه فعال تر باشد.
این عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در پایان اظهار داشت: به برکت حمایت های این بانک از تولیدات داخلی سال گذشته با وجود همه مشکلات و بارندگی کم، بیش از 9.7 میلیون گندم خریداری و حدود 127 هزار میلیارد ریال بابت آن به کشاورزان پرداخت شد.
در پایان این مراسم موسی رمرودی به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان قزوین معرفی شد.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.