به گزارش ایرنا علی فرخزاد روز شنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: طی سالهای گذشته اقدامات متعددی برای ساماندهی و انتقال مشاغل مزاحم شهری به بیرون از شهر قزوین صورت گرفت و حتی جانمایی های مختلفی برای میدان تره بار و صنوف وابسته به آن ارایه شد.
معاون استاندار قزوین ضمن تاکید بر لزوم استقرار مشاغل مزاحم در خارج از نقاط شهری گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح انتقال یا ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری در شهرک های صنعتی یا ایجاد شهرک واحدهای صنفی تبعات اجتماعی زیادی در سراسر استان خواهد داشت نمی توان یک نسخه واحد برای تمام استان پیچید.
این مسئول با اشاره به طرح انتقال میدان تره بار قزوین به بیرون از شهر گفت: شهرداری قزوین از سال های گذشته اقداماتی در این زمینه داشته است و باید با بررسی های بیشتر طی یک ماه آینده در این خصوص تصمیم گیری کرد.
فرخزاد اضافه کرد:در سالهای گذشته چندین جانمایی برای میدان میوه و تره بار شهر قزوین صورت گرفته بود که مورد پذیرش شورای عالی شهرسازی و معماری واقع نشد و هم اکنون با جانمایی جدیدی در 20 هکتار از اراضی بالای اتوبان قزوین- کرج موافقت شده است و امیدواریم در این اراضی هرچه سریعتر به نتیجه برسیم.
وی گفت: باید در خصوص انتقال و استقرار مشاغل شهری نظر خود اصناف را نیز جویا شد چون بدون نظر مثبت و موافق آنها هر گونه جابه جایی و جانمایی جدید موفق نخواهد بود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.