به گزارش ایرنا ، در بیستمین جشنواره تئاتر استان قزوین 6 گروه نمایشی از شهرهای مختلف این استان به روی صحنه رفت.
نمایش مضحکه به کارگردانی کمال زارعی ، کافه سایه به کارگردانی مجید رحمانی از تاکستان، دل پیچه به کارگردانی هادی حسین لو از آبیک، دکلره ساخته مهرداد امامی از محمدیه و 2 نمایش دوئت تنهایی به کارگردانی میثم ملازینل و روایت مردم کوچه بازار فرانسه اثری از سعید شیخی طی سه روز برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر قزوین با یکدیگر رقابت کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در این مراسم در تالار اجتماعات بانو حضرت زهرا(س) ، با اشاره به انتخابات اخیر هیات مدیره انجمن تئاتر استان و تغییر مدیریت این انجمن گفت: از 2 دهه خدمات خالصانه، متعهدانه و بدون چشمداشت ناصر ایزدفر در مدیریت انجمن تئاتر استان تقدیر می‌شود چرا که وی مشاور امینی برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بود.
اکبر اسکندر نژاد افزود: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگویی به دغدغه های اهالی هنر است و با وجود تمام مسایل مربوط به کمبود بودجه، با تمام توان تلاش خود را می کند.
وی اضافه کرد: یکی از راه های کارگشایی چنین مقوله هایی، همراهی مدیریت شهری با اصحاب فرهنگ و هنر است که خوشبختانه در قزوین در آستانه شورای پنجم اعضای این شورا این نوید را برای حمایت ار هنرمندان به ما دادند.
اسکندر نژاد افزود: یکی از مصادیق این خدمات همین حمایت از برگزاری بیستمین جشنواره تئاتر و نوسازی سالن علامه رفیعی بود که طی سه روز برگزاری جشنواره میزبان گروه های نمایشی شرکت کننده بود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.