به گزارش ایرنا ، دیدار تیم فوتسال شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه در ورزشگاه شهید بابایی قزوین در حال انجام بود که در دقایق پایانی ناگهان به تشننج کشیده شد و بازیکنان مهمان زمین مسابقه را ترک کردند.
سرمربی تیم شهرداری قزوین دراین رابطه گفت: بازیکنان بازی بسیار خوبی داشتند؛ اما متاسفانه در انتهای بازی با تذکر بنده به داور بابت اوت گرفتن، شرایط ناگهان تغییر کرد و داور پس از عصبانیت، بنده را از زمین اخراج کرد.
محمد باغبان صالحی افزود: کشمکش‌ها و داعواهایی که در زمین اتفاق افتاد هیچ کدام علت موجهی نداشت و مشخص نبود که داور چرا عصبانی شده است.
وی اظهار داشت: تیم حریف از این فرصت استفاده کرده و بازیکنان را به رختکن هدایت کرد.
سرمربی تیم شهرداری قزوین یادآور شد: به نظر من حریف از این طریق به دنبال گرفتن امتیاز است، اما واقعیت این است که نتیجه بازی 2 بر صفر به نغع ما بود و قطعا کمیته انضباطی به نفع ما رای صادر خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: بازی نیم فصل ما برگزار شد و باتوجه به شرایط ما در جدول، با برد در این بازی جایگاه خوبی پیدا خواهیم کرد.
نماینده فدراسیون فوتسال کشور نیز گفت: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم و چنین اتفاقاتی در برخی مواقع روی می‌دهد.
ابراهیم فرزانی در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: تیم‌های شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه از نظر کیفیتی هم رده هستند و بسیار خوب بازی کردند.
وی تاکید کرد: ما در نیمه اول و دوم بازی رقابت خوبی را شاهد بودیم و اتفاقاتی که افتاد، طبیعی است.
وی افزود: سطح بازی بسیار قابل قبول است و امیدواریم در لیگ برتر کشور شاهد حضور این دوتیم باشیم.
مسئول کمیته فوتسال استان قزوین نیز گفت : نماینده فدراسیون از تیم حریف درخواست کرد که به زمین برگردند، اما تمرد کردند و باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.
روح الله بابایی افزود: متاسفانه ناظر داوری از داوران خواست تا زمین را ترک کنند و بازی آرامش پیدا کند و همین مسئله باعث شد تا تیم حریف میدان را ترک کند.
داوران مسابقه از هرگونه مصاحبه و توضیح بیشتر در این خصوص خودداری کردند.
دیدار تیم فوتسال شهرداری قزوین و شاهین کرمانشاه که عصر جمعه در ادامه رقابت های لیگ دسته یک کشور در حال برگزاری بود، به دلیل کشمکش بین بازیکنان 2 تیم متوقف شد.
25 ثانیه مانده به پایان بازی در ورزشگاه شهید بابایی قزوین تیم کرمانشاه به یکباره زمین مسابقه را ترک کرد و بازی نیمه تمام ماند.
پیش از توقف بازی نتیجه مسابقه 2 بر یک به نفع تیم شهرداری قزوین رقم خورده بود که مسابقه به تشنج کشیده شد.
تلاش خبرنگار خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با سرپرست تیم کرمانشاه تا کنون نتیجه ای در بر نداشته است .
6012/9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.