به گزارش ایرنا، محمد علی حضرتی ها روز پنجشنبه در جمع اعضای هیات مدیره تشکل های هیات های پذیرایی استان قزوین افزود: راه اندازی این تشکل اقدام خوبی برای برندسازی واحدها و تاسیسات گردشگری استان به شمار می رود.
وی با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی، گفت: با توجه به رویکرد دولت در واگذاری تصدی‌گری و مدیریت حوزه‌های مختلف به بخش خصوصی، سازمان میراث فرهنگی کشور نیز همسو با این رویکرد به سمت سیاست گذاری‌های کلان رفته و مداخله را به حداقل رسانده‌ است.
حضرتی ها گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های غنی که در حوزه گردشگری استان قزوین وجود دارد، تشکل حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان بتواند با وجود وجود چالش‌های اقتصادی و اجتماعی فعالیت خود را به خوبی و با قوت دنبال کرده و در میسر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کارآمد باشد.
این مسئول با بیان تجارب مربوط به ایجاد تشکل‌های صنفی طی دو دهه گذشت،اظهار داشت: متاسفانه یکی از دلایل عدم موفقیت و ناکارآمدی تشکل‌ها‌ی صنفی طی سال‌های گذشته سوء استفاده برخی اعضاء از حضور در تشکل برای استفاده و نفع شخصی است که منجر به بروز اختلافات و انهدام تشکل می‌ شد و باید اذعان کرد در حقیقت توان از خود گذشتگی و تلاش برای منافع اعضاء از عوامل مهم تداوم و استمرار تشکل‌های صنفی محسوب می‌شود.
وی با برشمردن اصول جذب مشتری در واحدهای پذیرایی، تصریح کرد: مهم ترین گام در جذب مشتری کیفیت خدمات و رعایت استانداردهای لازم است و اگر خاطره‌ای بد از یک خدمت ناشایست در هر یک از واحدهای پذیرایی در ذهن مشتریان شکل بگیرد و به دیگران منتقل گردد، قابل جبران نخواهد بود.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.