به گزارش ایرنا، علی اکبر حاجی محمدی شامگاه پنجشنبه در جریان سفر محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین به ایرنا گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم طرح های زیادی در این استان تعریف و در سفر ریاست جمهوری به قزوین اعتبارات قابل توجهی پرداخت شد.
این مسئول اضافه کرد: قزوین از استان هایی است که درآمدهای مالیاتی بسیار خوبی در بودجه عمومی کشور دارد ولی با این حال بهره مندی قزوین از این درآمدها به نسبت سایر استان ها کمتر است.
حاجی محمدی با بیان اینکه سفر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین بهترین فرصت برای طرح مشکلات و کمبودهای استان است افزود: باید افزایش پایه اعتباری و بودجه ای استان در این سفر مورد توجه ویژه قرار گیرد و مشکلات زیست محیطی و اعتباری پروژه های ملی استان به ویژه راه های ارتباطی قزوین با شمال کشور مطرح شوند.
وی گفت: قزوین ظرفیت تبدیل شدن به هاب بسیاری از مسائل کشور را دارد و می تواند در زمینه گردشگری و صنعت مورد توجه ویژه قرار گیرد.
این مسئول افزود: باید از ظرفیت رییس سازمان برنامه و بودجه برای حل این مشکلات بیشتر استفاده کرد و برای پیشبرد امور اقتصادی، گردشگری و صنعتی گام های بلندی برداشت.
وی افزود: خوشبختانه مسئولان استان بسیار همدل هستند و با پیگیری یکدلانه خود برای توسعه و پیشرفت امور استان گام بر می دارند.
این مسئول با اشاره به طرح انتقال آب از سد طالقان به قزوین گفت: این پروژه از مصوبات دولت یازدهم بود که مخالفان زیادی از استان های دیگر داشت اما با حمایت استاندار وقت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری های سازمان برنامه و بودجه تصویب شد و در لایحه بودجه قرار گرفت.
وی ادامه داد: تصویب این طرح نشان می دهد دولت برای حل مشکلات آبی استان اهتمام لازم را دارد و برای تامین اعتبار آن اقدام کرده است.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.