به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد حسن ابوترابی فرد روز پنجشنبه در تجمع 20 هزار نفری بسیجیان قزوین در ورزشگاه سردار آزادگان افزود: ملت بزرگ ایران مثل همیشه در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با عظمت و اقتدار گام برداشته و دشمنان را در دستیابی به اهداف خود نا امید و مایوس ساخته اند.
وی افزود: امروزه انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت بیشتر از 40 سال گذشته به راه خود ادامه می دهد و همواره درس مقاومت،آزادگی و سربلندی را به کشورهای مظلوم منطقه و جهان انعکاس می دهد.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: پیروزی ایران اسلامی در جنگ تحمیلی و حضور موثر در جبهه مقاومت سوریه، یمن و... نشان دهنده اقتدار ایران است که از بصیرت و جانفشانی شهدا نشات گرفت.
ابوترابی فرد اضافه کرد: طبق آموزه های قرآنی باید برای خلق قدرت اقدام کنیم و با تبدیل دانش و تجاری سازی علم اقتدار نظام اسلامی را بیفزاییم.
وی گفت: اگر می خواهیم فقر از جامعه اسلامی ریشه کن شود و کشور ایران در جایگاه زیننده آن در جهان قرار گیرد باید در توسعه علمی کشور قدم های استواری برداریم .
این خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید ملت ایران زیر پرچم مقام معظم رهبری با ثبات قدم به مسیر خود ادامه دهد، افزود: این تجمع بزرگ الهام بخش بسیجیان و فتح راه های اقتدار و پیروزی است که باید با شکوه و اقتدار مثل گذشته برگزار شود.
این مسئول با بیان اینکه بسیجی باید نماد اخلاق و قانون در جامعه باشد، افزود: امروزه به خود می بالیم که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) نسلی جوان در مکتب عاشورای حسینی تربیت شده اند که خالق این چنین اجتماع های عظیم بوده و موجب افزایش قدرت دفاعی و بازدارنده کشور هستند.
ابوترابی فرد اضافه کرد: اقتدار ما در تربیت نیروی انسانی عالم و با اخلاق نهفته است چون نیروی انسانی رمز اقتدار ایران اسلامی خواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمنان، اقتدار ایران اسلامی را هدف قرار داده اند، گفت: افزایش قدرت دفاعی و بازدارنده کشور رمز امنیت منطقه است و موجب می شود دشمنان از دست اندازی و فکر تجاوز به کشور و منطقه خارج شوند.
امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: نظام اسلامی در رویارویی با نظام سلطه در آستانه پیروزی جدیدی است که از طریق وحدت به دست آمده و در مسیر خلق قدرت برای ایران اسلامی قرار دارد.
وی با بیان اینکه ما باید برای حل مشکلات جامعه وحدت داشته باشیم و در مسیر مقام معظم رهبری گام برداریم افزود: تمسک به ریسمان توحید و وحدت پیام قرآن برای امت اسلامی است که موجب شکست دشمنان ایران و انقلاب اسلامی خواهد شد.
این مسئول گفت: آنچه دفاع مقدس را به اقتدار ملت ایران تبدیل کرد پیوند معنویات با ذخایر علمی کشور بود و می توان گفت اسلام، معنویت و اخلاق راه پیروزی انقلاب بوده و هستند.
6101* 6104
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.