شهرام رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گوشت ها از برزیل به کشور وارد شده و از نوع گوساله هستند.
وی اظهار داشت: این گوشت ها از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و ذبح آنها در خارج با نظارت کارشناسان سازمان دامپزشکی انجام شده است.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین همچنین گفت: توزیع گوشت قرمز گرم از نوع گوسفندی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار علاوه بر عرضه معمول این محصول توسط واحدهای صنفی نیز همچنان ادامه دارد.
رحمانی ادامه داد: در این راستا به شکل هفتگی حدود 4 تا 5 تن گوشت قرمز گرم را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توزیع می کنیم که در فروشگاه های زنجیره ای و مصرف به متقاضیان در 2 نوع به قیمت های هرکیلو 365 هزار ریال و 385 هزار ریال عرضه می شود.
وی با بیان اینکه به میزان کافی گوشت قرمز در سردخانه های استان موجود بوده و در کشتارگاه ها نیز به شکل روزانه کشتار و گوشت به بازار قزوین عرضه می کنند بنابراین دلیلی برای افزایش غیرمنطقی قیمت این محصول وجود ندارد و هر زمان که شاهد رشد غیرمجاز نرخ ها باشیم برای تعادل بخشی به قیمت ها بر میزان عرضه گوشت ستاد تنظیم بازار می افزاییم.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.