سید مهدی کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح به سفارش معاونت خدمات شهری از سوی سازمان خدمات طراحی شهرداری به منظور پیشگیری، کنترل و مقابله با بحران ها تهیه و طراحی خواهد شد.
به گفته وی، در حوزه مدیریت بحران همچنین طرح جامع اسکان موقت به عنوان یکی از ضرورت های پدافندی و مقابله با بحران ها از سوی این معاونت نیز در حال تهیه و طراحی است.
کاظمی ادامه داد: معاونت خدمات شهری شهرداری، نظارت بر امور پنج سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، پارک ها و فضای سبز، مدیریت پسماند، آرامستان ها و ساماندهی مشاغل را بر عهده دارد.
این مدیر شهری اضافه کرد: امسال بودجه این معاونت با 19درصد افزایش، از 780 میلیارد ریال در سال گذشته به یک هزار و 40 میلیارد ریال در سال جاری افزایش یافته است.
کاظمی خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت پسماند با 480 میلیارد ریال بیشترین و ساماندهی مشاغل با 65 میلیارد ریال کمترین میزان بودجه را به خود اختصاص داده اند.
معاون خدمات شهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت گرمخانه مردان توسط شهرداری قزوین، یادآور شد: گرمخانه زنان این شهر نیز با حمایت اعضای شورای شهر تا روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
کاظمی به فعالیت مرکز مدیریت توسعه خدمات اجتماعی اشاره و افزود: در سال جاری 221 متکدی مرد و 128متکدی زن توسط این مرکز جمع آوری شدند.
وی در پایان تاکید کرد: در حوزه پسماند نیز می توان به رفت و روب سه میلیون و 200 هزار متر مربع از معابر سطح شهر در یک سال گذشته به عنوان یکی از خدمات این سازمان اشاره کرد.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.