در این مطلب به نقل از یک پایگاه خبری محلی، شهردار قزوین در جلسه‌ اخیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفته است یکی از چالش‌های ما وجود برخی مشکلات اجتماعی در معابر است و لازم است که قبل از هرگونه اقدامی، دوربین‌های ترافیکی را در سازمان ترافیک پایش کنیم.
علی صفری افزوده است: طی برآوردهایی که تاکنون صورت گرفته است، نزدیک به سه میلیارد تومان اعتبار لازم است تا نصب و پایش دوربین‌ها انجام شود و در حال حاضر هنوز معلوم نیست که آیا برای چوبیندر زیرساخت لازم به منظور نصب دوربین و فیبر نوری فراهم است یا خیر، اما به طور کلی باید این مصوبات به گونه‌ای باشد که برآورد بودجه‌ای آن نیز لحاظ شود.
وی در عین حال تاکید کرده است: به نظر بنده در همه جا نمی‌توان دوربین نصب کرد و لازم است که یکسری اقدامات انتظامی نیز جایگزین نصب دوربین گردد، به عنوان مثال برای نقاط آسیب‌زا مانند خیابان خیام لازم است که دوربین نصب شود اما در حال حاضر مصوبه دیگری به شهرداری ابلاغ شده تا تمام این موارد به سیستم صوتی متصل باشند و تمام خیابان مجهز به سیستم صوتی شود که به نظر می‌رسد امری بیهوده و پرهزینه است.
استاندار قزوین نیز در این جلسه، تاکید کرده است: شهرداری با همکاری نیروی انتظامی و شرکت زیرساخت مخابرات باید با امکان سنجی، امکان نصب دوربین در چوبیندر را بررسی کرده و میزان اعتبارات مورد نیاز اجرایی شدن این طرح نیز برآورد شود.
درس‌هایی از جنگ تحمیلی یادداشتی به قلم حسن شکیب زاده، برگزاری یادواره 72 شهید مهرماه قزوین و سخنان رییس دانشگاه عوم پزشکی قزوین مبنی بر اینکه کمبود داروهای کودکان در قزوین دروغ است از دیگر عناوین این شماره روزنامه ولایت است.
روزنامه ولایت به مدیرمسئولی سید عبدالعظیم موسوی و سردبیری محمد حسن سلیمانی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.