محمود احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 267 پرونده در بخش کالا و خدمات، 200 پرونده در حوزه قاچاق و 185 پرونده در بخش بهداشت و درمان در تعزیزات حکومتی استان قزوین مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده اند.
وی، میزان عملکرد تعزیرات حکومتی استان را در رسیدگی به پرونده های وارد شده را 97 درصد اعلام کرد و گفت: با رسیدگی به این میزان پرونده متخلفان به پرداخت بیش از 430 میلیارد ریال به صندوق دولت محکوم شدند.
احمدی ادامه داد: بیشترین تخلفات ثبت شده در حوزه قاچاق مربوط به دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی و البسه و در سایر بخش ها مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور بوده است.
وی همچنین از ارجاع 61 پرونده طرح تشدید احتکار و اختفای کالا به تعزیرات حکومتی استان خبر داد و افزود: در این رابطه شعب ویژه مبارزه با احتکار این اداره کل پس از بررسی و انجام استعلامات لازم و احراز تخلف از دستگاه های مربوطه، احکام را در کمترین زمان ممکن صادر و متهمان را به درج در پرونده صنفی، توقیف و الزام به عرضه و فروش کالا ها به نرخ رسمی مصوب و جزای نقدی محکوم کرده اند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.