سرهنگ نصرالله بیگلری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به استقرار تیم های گشت محسوس و نامحسوس در سطح جاده های استان جهت تعطیلات آخر تابستان، هم اکنون ترافیک در جاده های اصلی، آزادراه ها و بزرگراه ها عادی و روان است.
وی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود تا قبل از حرکت به اندازه کافی استراحت کرده و هنگام سفر نیز به ازادی هر 2 ساعت رانندگی حداقل 20 دقیقه را در توقف گاه ها و حتی شهرهای بین راه به استراحت بپردازند.
این مسئول انتظامی ادامه داد: در حال حاضر تمامی آزاد راه ها و جاده های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودروها در آن روان بوده اما پیش بینی می شود از فردا، به خصوص بعدازظهر جمعه با مراجعه مسافران شاهد افزایش حجم ترافیک در طول راه های این استان باشیم.
سرهنگ بیگلری یادآور شد: از مسافران درخواست داریم تا با توجه به حجم سفرهای صورت گرفته در یک هفته گذشته و نیز زمان بازگشایی مدارس، برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی زمان بازگشت خود را از امروز به تدریج آغاز کنند.
وی تاکید کرد: از رانندگان نیز درخواست داریم تا هنگام رانندگی ضمن صحبت نکردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، از هر گونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کرده و رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل را نیز در طول سفر داشته باشند.
6 هزار و 670 کیلومتر راه در استان قزوین وجود دارد که 220 کیلومتر آن آزادراه، 270 کیلومتر بزرگراه، 700 کیلومتر راه اصلی و مابقی آن نیز راه روستایی است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.