به گزارش ایرنا، علی فرخزاد بعدازظهر سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) قزوین، افزود: سهم اداره اوقاف و امور خیریه در حوزه تملکات محدوده این طرح 34 میلیارد ریال بوده که تاکنون 11 میلیارد ریال آن محقق شده است.
به گفته وی، پیگیری های لازم برای تخصیص 90 میلیارد ریال سهم دستگاه های ذیربط از جمله شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی قزوین جهت تملک پلاک های باقیمانده باید شتاب بیشتری به خود بگیرد.
فرخزاد با اشاره به خارج شده تملک واحدهای تجاری این مجموعه از دستور کار ستاد جهت سرعت بخشیدن به توسعه این مکان مقدس، یادآور شد: پیشنهاد می شود برای ادامه کار، قرارداد با مشاور طرح به انجام برسد تا برخی از کارها مانند گمانه زنی، احداث پارکینگ و بازنگری طرح که زمان بر بوده، به انجام برسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی ها، برخی اقدامات لازم مانند آواربرداری و شن ریزی باید عملیاتی شوند.
آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مکان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.
این مکان مقدس در جنوب شهر قزوین واقع شده که علاوه بر ارزش تاریخی و مذهبی، به لحاظ بعد گردشگری حائز اهمیت بوده و در طول سال نیز پذیرای گردشگران و زائران زیادی از نقاط مختلف کشور است.
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.