به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین، محمود احمدی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود:با آغاز طرح تشدید مجازات متخلفان در طرح بازگشایی مدارس، شعبه ویژه رسیدگی به این پرونده ها تشکیل شده است تا مجازات های قانونی علیه واحدهای صنفی متخلف با سرعت و شدت انجام شود.
وی گفت: گران فروشی، درج نکردن قیمت، صدور نکردن و ارایه ندادن فاکتور و فروش اقلام قاچاق از جمله بیشترین تخلفاتی است که در این ایام صورت می گیرد.
احمدی تاکید کرد:با توجه به وضعیت بازار، کلیه واحدهای صنفی مرتبط چنانچه خارج از چهارچوب قوانین نظام صنفی عمل کنند در سریع ترین زمان ممکن تخلف احراز شده منجر به صدور حکم خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین اظهار داشت:جهت رفاه حال همشهریان گرامی و به منظور جلوگیری از تخلف های احتمالی با هماهنگی انجام شده در کمیسیون تنظیم بازار استان و همکاری اتاق اصناف از نیمه دوم شهریور ماه تا نیمه اول مهرماه نمایشگاه عرضه لوازم التحریر و لوازم جانبی و همچنین فروش فوق العاده برگزار خواهد شد.
احمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده قیمت های نامتعارف و هرگونه تخلف صنفی موضوع را به تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه 135 تعزیرات حکومتی اطلاع داده تا به شکایت آنان رسیدگی شود.
طرح بازگشایی مدارس به منظور پیشگیری از بروز هر گونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت طلب در خصوص لوازم التحریر و اقلام مورد نیاز شروع سال تحصیلی جدید اجرا می شود.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.