هفتمین همایش هنری – کارگاهی مهربه منظور گردآوری آثار هنرمندان کشور در ارتباط با حضرت امام خمینی با همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) تهران و نمایندگی اصفهان برگزار می شود.

هفتمین همایش هنری - کارگاهی مهربه منظور گردآوری آثار هنرمندان کشور در ارتباط با حضرت امام خمینی با همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) تهران و نمایندگی اصفهان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران متقاضیان شرکت در همایش هنری - کارگاهی مهر حداکثر تا پایان آبان ماه فرصت دارند تا با مراجعه به آدرس پایگاه اینترنتی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان نسبت به تکمیل فرم ثبت نام مقدماتی اقدام کنند.
پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی جهت ارسال اتود و داوری اولیه بسته پستی به آدرس آنان ارسال می شود که در صورت پذیرش قطعی مراتب متعاقباً به اطلاع خواهد رسید تا در بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه دائمی همایش در شهر اصفهان مراجعه و در کارگاه اقدام به خلق اثر تأیید شده نمایند.
همایش هنری - کارگاهی مهربرای نخستین بار به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) تهران و نمایندگی اصفهان اولین بار با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان رشته های هنری( خوشنویسی، نقاشی ، نگارگری، در سال 83 به مدت 4 روز در نگارستان امام خمینی (س) برگزار شدکه در آن بیش از 60 هنرمند از 5 استان و7 دانشکده هنری حضور داشتند که آثارنفیسی خلق و خریداری شد.
پس از برگزاری نخستین دوره مقرر شد که این همایش به صورت دو سالانه در گستره ملی و سالانه ویژه هنرمندان استان اصفهان برگزار شود.
تاکنون 6 دوره همایش برگزار شده که 3 همایش در سالهای 1383-1385-1387 به صورت دوسالانه و در گستره ملی و 3 همایش آن بصورت استانی در سالهای 1384-1386-1388در استان اصفهان ویژه هنرمندان اصفهان در نگارستان امام خمینی (س) برگزار شده است .
از دیگر اهداف اصلی این همایش ایجاد فضای مناسب ، صمیمی ، هنری وایجاد هم اندیشی بین اساتید ، دانشجویان و هنرمندان فاخر کشور در راستای یافتن شیوه های بیان تصویری و تجسمی در نگرش عرفانی حضرت امام خمینی (س) به عالم هستی و بررسی ابعاد شخصیتی الهی ایشان است و حرکتی در جهت تبیین و بازنمود شخصیت علمی ، عرفانی ، اخلاقی و اجتماعی حضرت امام خمینی (س) است.
خرید قطعی و نقدی اثر پس از ارزش گذاری توسط هیئت داوران، اهداء لوح تقدیر و گواهی شرکت در همایش ،برپایی نمایشگاه از آثار خلق شده در نمایشگاههای معتبر داخلی و خارجی و نگهداری دائمی آثار خلق شده در موزه دائمی حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) از امتیازات درنظر گرفته شده برای شرکت کنندگان درهمایش است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.