هوشنگ جمشیدیان  به عنوان دبیر سومین  جشنواره سراسری  تئاتر روح الله منصوب شد.

طی حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) اصفهان و رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر روح الله،  هوشنگ جمشیدیان به عنوان دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر روح الله منصوب شد.

به گزارش جماران، در متن این حکم آمده است:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب آقای هوشنگ جمشیدیان

با سلام و احترام

جشنواره تئاتر روح الله پس از دو دوره اکنون جایگاه و شأن والایی در میان هنرمندان هنر نمایش کسب کرده است، منزلتی که بهای تلاش و زحمات هنرمندان و برگزار کنندگان دو دوره گذشته است.

بی شک این جشنواره تجلی حضور عشاق امام (س) است که دغدغه ترویج نام، اندیشه و سیره ایشان را دارند.

براین اساس و با توجه به تخصص و تعهد جنابعالی و با تایید شورای سیاستگذاری جشنواره به موجب این حکم حضرتعالی را به عنوان دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر روح ا...منصوب می نمایم .

لازم می دانم از زحمات طاقت فرسا و بی شائبه برادر ارجمند جناب آقای محمدرضا رفیعی که دبیری دو جشنواره گذشته را متقبل شدند و بواسطه کثرت کار آموزشی سعادت همراهی ایشان بعنوان دبیری جشنواره برایمان حاصل نشد، تشکر و قدر دانی نمایم.

امید است که در سایه مهر الهی و با بهرگیری از تجربه و مشاوره هنرمندان گرانسنگ نمایش کشور، شاهد برگزاری هر چه با شکوهتر این رویداد بزرگ هنر ی باشیم .

لازم به ذکر است موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی (س) با هدف ترویج اندیشه و گفتمان حضرت امام خمینی (س) سومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله را در اسفند ماه 98 برگزار می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.