بازیگر فیلم مغزهای کوچک زنگ زده: به تکرار نمی‌افتم

بازیگر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» عنوان کرد در مدتی که به عنوان بازیگر فعالیت می کند، تلاش کرده است که به تکرار نیفتد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فرید سجادی حسینی بازیگر فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» درباره نقش های مختلفی که در چند سال اخیر در آثار سینمایی ایفا کرده است گفت: به مقتضای سنم نقش افراد میانسال مختلفی به من پیشنهاد می شود اما به این نکته هم توجه دارم که در این نقش ها به تکرار نرسم.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه کارگردان هایی هم که به من پیشنهاد بازی در فیلمشان را می دهند تا امروز آنقدر باهوش بوده اند که ریزه کاری های متفاوتی را برای شخصیت آثارشان در نظر بگیرند تا نقش ها به کلیشه نزدیک نشوند.

بازیگر فیلم «فروشنده» درباره تجربه همکاری با هومن سیدی توضیح داد: هومن سیدی هم بازیگر درجه یکی است و هم مولفی فوق العاده. او شخصیت پدر را که من نقشش را در فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» ایفا می کنم به درستی پرداخت کرده بود و چیزی را که می خواست به من منتقل کرد و من نیز تلاشم را کردم تا نقش یک پدر معتاد را به درستی ایفا کنم.

سجادی حسینی در پایان با اشاره به ویژگی های شخصیتی که در فیلم ایفا می‌کند، بیان کرد: انسان موجود بسیار پیچیده ای است و زیر و زبرهای خاصی می توان در روح و روان او سراغ گرفت. وقتی که روی شخصیت یک آدم دقیق می شوید، می بینید که او چقدر پیچیده است که همین مساله در ایفای یک نقش به من کمک می کند. کاراکتر پدر فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» در نگاه اول یک معتاد است اما وقتی به او نزدیک می شوید متوجه روح زجردیده اش خواهید شد.

«مغزهای کوچک زنگ‌زده» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر حضور دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید