واکنش های مردمی به بلیت های جشنواره سی و ششم فیلم فجر

با آغاز تحویل بلیت‌های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، مخاطبانی که در زمان اعلام شده موفق به پیش‌خرید بلیت‌ها شده بودند، امروز با حضور در پردیس ملت در یک فضای منظم و برنامه‌ریزی‌شده موفق به دریافت بلیت‌های خود شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از صبح امروز جمعه 6 بهمن ماه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی ستاد اجرایی جشنواره، بلیت‌های پیش‌فروش شده مردمی در پردیس ملت به متقاضیان تحویل داده شد. بر این اساس، مراجعان با دریافت شماره نوبت، در صندلی‌های مستقر در طبقه مثبت یک پردیس ملت منتظر می‌شوند و در زمان رسیدن نوبت خود، بلیت‌ها را بر اساس کد و مشخصات، تحویل می‌گیرند.
یکی از منتظران دریافت بلیت‌ها می‌گوید: شرایط ایجاد شده و فرآیند تحویل بلیت نسبت به سال‌های گذشته واقعا عالی بود. حتی شیوه ثبت‌نام در سامانه هم با آنچه قبلا در ایران نظیرش را دیده بودیم، متفاوت بود. یعنی در تمام صفحات سایت به‌راحتی مراحل ثبت‌نام را انجام دادم و مشکلی ایجاد نشد.
یکی از افرادی که شماره در دست در انتظار گرفتن بلیت نشسته است، می‌گوید: با توجه به اینکه سینماها و پخش فیلم‌ها را به دو گروه ۱ و ۲ تقسیم‌بندی کرده‌اند، در هر گروه یک فیلم را به صورت اتفاقی حذف کرده‌اند که این کمی به شانس و اقبال ما بستگی دارد. او همچنین ادامه می‌دهد: با این وجود به حق باید بگویم که نظم و نوع تحویل بلیت‌ها بسیار خوب است و از مسئولان تشکر می‌کنم.
حامد از پرطرفدارترین مخاطبان سینما به خبرنگار ما می‌گوید: پارسال ۴۴ فیلم در جشنواره حاضر بود که ۴ سری را تشکیل می‌داد و مشکلات زیادی داشتیم اما امسال سامانه سینماتیکت، اصلا مشکل نداشت و این که برای عده‌ای هم با پیک بلیت‌ها را می‌فرستند، اتفاق خوب و جالبی است. او می‌گوید: کم شدن تعداد فیلم‌ها هم اتفاق جالبی برای من مخاطب است و احساس می‌کنم امسال جشنواره‌ای خوب داشته باشیم. ضمن این که سینماهایی که انتخاب شده، در تمام نقاط شهر پراکنده است و این باز هم اهمیت دادن به مخاطب است.
علی دانشجوی ژئوفیزیک دانشگاه تهران، یکی از حسرت‌هایش نرفتن به دانشکده هنر و رشته کارگردانی است. او حسابی سینمای ایران را دنبال می‌کند، می‌گوید: زمانی که برای ثبت نام به سایت سینماتیکت رفتم همه چیز عالی بود و احساس خوشایندی به من دست داد خوشحالم که در این زمینه نظم و قوانین به خوبی رعایت شده و همه چیز براساس اصول و قواعد پیش می‌رود. امروز هم نحوه تحویل بلیت‌ها عالی است و باید بگویم از این نظم و ترتیب تحویل بلیط لذت بردم. مسلما وضع نسبت به قبل خیلی بهتر شده و همه چیز به صورت ایده‌آل پیش می‌رود. امیدوارم جشنواره خوبی پیش رو داشته باشیم تا خستگی همه از بین برود.
یکی از دست‌اندرکاران سامانه سینماتیکت با اظهار رضایت از نظم و برنامه‌ریزی تحویل بلیت‌های مردمی گفت: امروز تا هر زمان که مردم به پردیس ملت مراجعه کنند، بلیت‌ها را تحویل می‌دهیم.

همچنین «مهدی شکری‌آذر» مدیر اجرایی پیش‌فروش سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفت: تحویل بلیت‌های پیش‌فروش شده مردمی فردا تا پایان ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از 12 تا 22 بهمن ماه 1396 به دبیری ابراهیم داروغه‌زاده برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید