از آخرین گالری های تهران چه خبر؟

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما در این مقال به معرفی اجمالی آنها می‌پردازیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم. 

  

گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم. 

  

گالری‌هایی که در طول این هفته برپا می‌شوند، عبارتند از:

گالری نک:

سپیده مهرگان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد عرضه کرده است و تا 25 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری نک مراجعه کنند.

گالری سایه:

جمعی از هنرمندان آثار خود را از 5 خرداد ماه در این گالری عرضه کرده اند و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سایه مراجعه کنند.

گالری فرهنگسرای نیاوران دو:

شهباز زمان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 13 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری فرهنگسرای نیاوران دو مراجعه کنند.

گالری محسن:

آریا تابنده‌پور آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 24 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری محسن مراجعه کنند.

گالری دید:

سحر سیدنژاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 18 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دید مراجعه کنند.

گالری دلگشا:

رعنا دهقان آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه عرضه کرده است و تا 18 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری دلگشا مراجعه کنند.

گالری آران:

آمتیس متولی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 19 خرداد ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری آران مراجعه کنند.

گالری ثالث:

بهروز پاک‌نهاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالری عرضه کرده است و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری ثالث مراجعه کنند.

گالری سیحون دو:

آرمان صداقت پاک‌نهاد آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جاری در این گالر عرضه کرده است و تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری سیحون دو مراجعه کنند.

گالری شیرین:

عادل یراقی آثار خود را در این گالری از 5 خرداد ماه سال جاری عرضه کرده است و تا 31 خرداد ماه ادامه دارد علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند. 

نگارخانه هور:

حسینعلی ذابحی آثار خود را از 5 خرداد ماه سال جار در این گالری عرضه کرده است و تا 9 تیر ماه سال جاری ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه هور مراجعه کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید