هادی کاظمی: کار با مهران مدیری سخت‌ است

برای انتخاب نقش، تلویزیون یا سینما تفاوتی برایم ندارد؛ برای من نقش متفاوت مهم است.

لینک کوتاه کپی شد
به گزارش جی پلاس، هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص همکاری خود با سیروس مقدم گفت: این اولین همکاری من با سیروس مقدم بود؛ البته در «پایتخت 4 » پیشنهاد بازی داشتم که نتوانستم در آن حضور داشته باشم. خوشبختانه در این پروژه گروه حرفه‌ای و خوب شکل گرفت که در شرایط سخت با صبر و تحمل، در کنار هم کار کردیم. 
 
وی در خصوص چگونگی رسیدن به این نقش بیان کرد: برای بازی در سریال «علی البدل» سعی کردم شباهتی به نقش‌های قبلی‌ام نداشته باشم؛ البته این کاراکتر را دوست داشتم. برای من انتخاب نقش در تلویزیون و سینما تفاوتی ندارد؛ برای من نقش متفاوت مهم است. علاقه‌ای به تکرار نقش‌هایم ندارم.
 
وی درباره پیشنهادهای اخیرش در دنیای بازیگری گفت: چند پیشنهاد سینمایی و تلویزیونی دارم، اما فعلا قبول نکردم. به تازگی بازی‌ام در فیلم کمدی «آکاردئون» به کارگردانی علیرضا امینی تمام شده است.
 
بازیگر سریال «زعفرانی» در خصوص تفاوت طنز مهران مدیری و سیروس مقدم عنوان کرد: هر کارگردانی ژانر و داستان پردازی خاص برای خود دارد؛ چرا که کارگردانی سیروس مقدم با مهران مدیری متفاوت است. البته کارهای مهران مدیری سخت است؛ چرا که فانتزی کار می کند که قابل باور هم باشد.
 
کاظمی در خصوص وضعیت این روزهای سینما اظهار داشت: سینما بخش‌های مختلفی دارد؛ یک بخش آن سرگرم‌کننده است اما ژانر بندی کمتری را در سینما شاهد هستیم. به نظرم  سینما به ژانر ترسناک، پلیسی، جنایی  و تخیلی نیاز دارد.
 
 
کاظمی خاطرنشان کرد: به هر حال ما چند سینمای شاخص در دنیا دارم که سینمای ایران هم جزو آنهاست. سینما خیلی خوب پیش می‌رود. این روزها ژانر، سبک و داستان پردازی جدید و کارگردان های جوان را در سینما شاهد هستیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید