مرضیه برومند: اسکار فرهادی طرفداران صلح را خوشحال کرد

مرضیه برومند بازیگر و کارگردان سه عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما، برنده شدن فیلم «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی در بخش فیلمهای خارجی اسکار امسال را باعث خوشحالی صلح طلبان دانست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، مرضیه برومند کارگردان عرصه تلویزیون و سینما که تا کنون آثار زیادی را کارگردانی کرده و در چند اثر تلویزیونی و سینمایی ایفای نقش کرده است درباره موفقیت اصغر فرهادی در مراسم اسکار 2017 به خبرنگار سینمایی پایگاه خبری دیباچه گفت: برنده شدن فیلم «فروشنده» به عنوان بهترین فیلم خارجی در مراسم اسکار امسال اتفاق بسیار خوشحال کننده ای است برای آنهایی که طرفدار صلح و انسانیت هستندو من نیز از این اتفاق خجسته بسیار خوشحالم.

 

برومند افزود: پیام فرهادی که در غیاب او توسط نماینده اش آزاده انصاری در مراسم اسکار خوانده شد بسیار عالی بود و ظرافت و هوشمندی در آن موج می زد.

مرضیه برومند که فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیباست تا کنون فیلمهای زیادی ساخته که «الو الو من جوجوام»، «شهر موشها» و «مربای شیرین» از آن جمله اند؛ او همچنین سریال های «کارآگاه شمسی و دستیارش مادام»، «آرایشگاه زیبا» و «کتاب فروشی هدهد» را برای رسانه ملی کارگردانی کرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید