رونمایی از «دختر گمشده» در جشنواره ونیز ۲۰۲۱

دو فیلم سینمایی «دختر گمشده» و «تل ماسه» در جشنواره فیلم ونیز اکران شدند و مورد استقبال منتقدان قرار گرفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی علمی- تخیلی «تل ماسه» روز جمعه در جشنواره فیلم ونیز به نمایش گذاشته شد و دنی ویلنوو کارگردان این فیلم از سوی کلویی ژائو که سال گذشته جایزه اسکار کارگردانی را دریافت کرد، مورد استقبال قرار گرفت. ژائو امسال از اعضای هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره ونیز است.

در فیلم «تل ماسه» که با تشویق هشت دقیقه‌ای از سوی حاضران جشنواره روبرو شد، بازیگرانی همچون تیموتی شالامی، اسکار آیزاک، جاش برولین، خاویر باردام، ربکا فرگوسن و دیو باتیستا ایفای نقش می‌کنند. «تل ماسه» یکی از فیلم های پرستاره این دوره از جشنواره ونیز محسوب می‌شود.

«تل ماسه» در یکی از سالن‌های هزار و ۲۰۰ نفری جشنواره نمایش داده شد که به دلیل محدودیت‌های کرونایی تنها نیمی از ظرفیت آن مورد استفاده قرار گرفت. مدت زمان نمایش «تل ماسه» ۲ ساعت و ۳۵ دقیقه است.

این فیلم قرار است در ۱۵ سپتامبر در ایالات متحده آمریکا اکران شود و سپس در تاریخ ۲۲ اکتبر از طریق شبکه HBO Max در دسترس قرار خواهد گرفت.

فیلم سینمایی «دختر گمشده» به کارگردانی مگی جیلنهال هم دیگر فیلمی بود که در جشنواره فیلم ونیز با استقبال و تشویق ۴ دقیقه‌ای روبرو شد. جیلنهال که امسال از اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن نیز بود، با این فیلم برای نخستین بار روی صندلی کارگردانی نشسته است. این فیلم سینمایی با اقتباس از یکی از رمان‌های النا فرانته نویسنده ایتالیایی ساخته شده است.

جیلنهال در مورد اولین تجربه کارگردانی خود در کنفرانس خبری جشنواره ونیز گفت: فکر می‌کنم من همیشه یک کارگردان بوده ام، اما فقط خودم این موضوع را تاکنون قبول کرده بودم. فکر می‌کنم کارگردانی برای من شغل بهتری است.

 

دیدگاه تان را بنویسید