"جیمز باند" بالاخره روی پرده سینما می‌رود

در حالی که استرالیا اکران فیلم جدید جیمز باند را دوباره به تعویق انداخت، در بریتانیا زمان اکران «زمانی برای مردن نیست» قطعی شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین فیلم از مجموعه جیمز باند در حالی زمان اکرانش در بریتانیا را قطعی کرد که اکران آن در استرالیا بار دیگر به تعویق افتاد.

مهر نوشت؛ در میان همه فیلم‌هایی که به دلیل شیوع کرونا اکرانشان به تعویق افتاد «زمانی برای مردن نیست» بدترین وضعیت ممکن را داشت و در حالی که قرار بود در سال ۲۰۱۹ اکران شود، با فرارسیدن کرونا زمان اکرانش تا آوریل ۲۰۲۰ به تعویق افتد. با توجه به گسترش کرونا و اما و اگرهای بسیار حالا قرار است اکران آن ۳۰ سپتامبر در بریتانیا و ۸ اکتبر در آمریکا انجام شود.

با این حال مشاهده مواردی از کرونا در استرالیا موجب شده تا اکران این فیلم که قرار بود اکرانی هم‌زمان در سراسر جهان داشته باشد تا ۱۱ نوامبر به تعویق افتاده است.

در استرالیا اکنون قرنطینه به شدت رعایت می‌شود و سطح واکسیناسیون عمومی نیز پایین است و در عین حال تابستان (در نیمکره جنوبی) می‌تواند زمان مناسب‌تری برای اکران آن باشد.

بیست و پنجمین فیلم جیمز باند آخرین فیلمی است که دنیل کریگ در آن در نقش جیمز باند ظاهر شده است.

اولین کشورهایی که این فیلم را تماشا می‌کنند بلژیکی‌ها و شهروندان موناکو هستند که از ۲۹ سپتامبر شاهد اکران آن در سینماها خواهند بود.

به تازگی در توییتر این فیلم نیز قید شده که اولین اکران این فیلم در بریتانیا ۲۸ سپتامبر در رویال آلبرت هال لندن خواهد بود که فرش قرمز آن را ۲ شب پیش از اکران سراسری پهن می‌کند.

کری فوجی فوکوناکا که کارگردانی این قسمت را برعهده داشته با حضور دنیل کریگ و تهیه‌کنندگان فیلم روی فرش قرمز می‌روند.

 

دیدگاه تان را بنویسید