صدرنشینی کتاب استفن کینگ در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته داستان جدید استفن کینگ تحت عنوان «بیلی سامرز» موفق به حضور در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز در بخش چاپی و الکترونیک شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، این مجله هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار داستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

 
ایبنا نوشت؛ «بیلی سامرز» نوشته استفن کینگ در رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. بیلی، یک قاتل زنجیره‌ای است که فقط آدم‌های خلافکار جامعه را به قتل می‌رساند و البته در ازای آن پول دریافت می‌کند. حالا در آخرین قتل خود به دنبال رستگاری است. بیلی سامرز یکی از بهترین تک‌تیراندازهای دنیا است و سرعت عملی خوبی در فرار کردن پس از قتل دارد اما حالا در آخرین قتل و خداحافظی‌اش چه اتفاقی بدی ممکن است رخ دهد. به نظرم  می‌رسد که همه‌ چیز! داستانی که آمازون معتقد است نمی‌توانید دست از خواندنش بردارید. بیلی سامرز شخصیت جدیدی از استفن کینگ است که فراموش نخواهد شد.
 
«آخرین چیزی که او به من گفت» نوشته لورا دیو  پس از گذشته چهارده هفته در رتبه دوم پرفروش‌ها قرار دارد. کتابی از انتشارات سیمون و شوستر درباره شخصیتی به نام هانا هال است که حقیقتی ترسناک را درباره همسر گمشده‌اش فهمیده است. به نظر می‌رسد سریال اقتباسی این سریال هم به زودی توسط اپل تی‌وی با بازی و سرمایه‌گذاری جولیا رابرتز و ریس ویتراسپون پخش خواهد شد.
 
«ببر نابینا» نوشته ساندرا براون نیز در هفته نخست انتشار در رتبه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.  تاچر هاتون کهنه‌سربازی است که از زندگی کابویی فاصله می‌گیرد و به شهری دیگر می‌رود. تاچر بدشانس است و فردی در دهکده به قتل می‌رسید و همه به عضو جدید شهر مشکوک هستند. بین تاچر و بیگناهی یک شهردار فاسد قرار دارد که کار تاچر را برای اثبات بی‌گناهی سخت می‌کند.
 
«با ما به پایان می‌رسد» نوشته کالین هوور نیز در رتبه چهارم پرفروش‌ها قرار دارد. زنی زجرکشیده که در کودکی در خانه‌ای پر از خشونت بزرگ شده است تلاش می‌کند زنجیره خشم و ظلم را از بین ببرد.
 
«آدم‌هایی که در سفر می‌بینیم» نوشته اِمیلی هنری در رتبه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. پاپی و الکس رابطه خوبی داشتند اما ناگهان این رابطه عاشقانه از بین می‌رود. حالا بعد از چند سال در منطقه مسافرتی به صورت اتفاقی یکدیگر را می‌بینند و در تلاش هستند تا رابطه عاشقانه خود را از سر بگیرند.
 
«قانون کلاس» نوشته استوارت وودز در هفته نخست در رتبه ششم قرار گرفت. پنجاه و هشتمین کتاب از مجموعه استون بارینگتون به کلاهبرداری قدیمی در شهر نیویورک می‌پردازد. کتابی که پس از چندین دهه هنوز در میان خوانندگان محبوبیت دارد.
 
«ما هیچ‌وقت اینجا نبودیم» نوشته آندریا بارتز در هفته اول انتشار در رتبه هفتم قرار گرفت. امیلی رازهایی از گذشته دارد که با بیان آن‌ها زندگی خود را تا مرز تباهی می‌کشاند.
 
«کاخ کاغذی» نوشته میراندا هلر در رتبه هشتم پرفروش‌ها حضور دارد و داستانی ساده و عاشقانه را روایت می‌کند. داستانی زنی که مجبور می‌شود به دلیل اتفاقی پیچیده بین عشق دوران بچگی و شوهرش یکی را انتخاب ‌کند.
 
«نوازنده ویلنسل» نوشته دنیل سیلوا، نویسنده ثابت فهرست پرفروش‌ها این هفته در جایگاه نهم پرفروش‌ها قرار دارد. دنیل سیلوا با انتشار هر داستان جدید مورد استقبال خوانندگان قرار می‌گیرد و این بار با بیست و یکمین داستان از مجموعه گابریل آلون به بازار کتاب آمده است. سرویس اطلاعاتی خصوصی در تلاش است به روسیه کمک کند و آمریکا را به دو بخش تقسیم کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید