تشییع پیکر و خاکسپاری ارشا اقدسی + عکس و فیلم

مراسم بدرقه پیکر و خاکسپاری ارشا اقدسd با حضور جمعی از بستگان و همکارانشان برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مراسم بدرقه پیکر ارشا اقدسی بدلکار تازه در گذشته سینما و تلویزیون ایران و جهان از بوستان ولایت و لوکیشن برنامه دست فرمون آغاز شد.

در این مراسم که با حضور مادر آن مرحوم و بدلکاران گروه سیزده و تنی چند از هنرمندان از جمله سید جواد هاشمی و کامران تفتی به طور مختصر برگزار شد، مویه و هزاری خواندن مادر ارشا و بی تابی کامران تفتی در فراغ دوست و همکارش بسیار تلخ و دردناک بود.

تشییع پیکر ارشا اقدسی

این مراسمِ کوتاه، با تشییع و انتقال پیکر ارشا اقدسی به سمت بهشت زهرا برای انجام مقدمات تدفین به پایان رسید.

ارشا اقدسی بدلکار مطرح ایرانی چهارشنبه دو هفته قبل در حین انجام عملیات بدلکاری در پروژه ای متعلق به کمپانی جهانی نتفلیکس در بیروت دچار حادثه ای شد که مرگ او را در پی داشت. بر اساس وصیتنامه این هنرمند، بستگانش اعلام کرده اند که اعضایش به نیازمندان اهدا خواهد شد.

پیکر زنده یاد ارشا اقدسی امروز صبح ۲۲ مرداد ساعت ۱۰ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد. این مراسم به صورت مستقیم از طریق صفحات مجازی پوشش داده شد و جمعیت زیادی در مراسم حضور داشتند.

مراسم با کلامی از قرآن مجید آغاز شد و پس از آن منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما در ابتدای این مراسم در سخنانی بیان کرد: در چنین لحظاتی دشوارترین سخن وقتی است که مادر همکار ما در جمع باشد، لطف و محبت مادر و غصه‌ای که دارد هیچکس ندارد. این غم با او خواهد ماند تا انتهای جهان.

خاکسپاری پیکر ارشا اقدسی با سنج زنی همراه بود و جمعیت زیادی در این مراسم حضور پیدا کرده بودند به گونه‌ای که جواد هاشمی مجری مراسم بارها از مردم خواست از هم فاصله بگیرند.

تشییع پیکر ارشا اقدسی

این هنرمند در کنار مزار استادش پیمان ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده خواهد شد.

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

تشییع پیکر ارشا اقدسی

ویدیو مراسم تشییع پیکر ارشا اقدسی

آخرین سخنان مادر ارشا اقدسی با پسرش، هنگام خاکسپاری او

مادرِ ارشا اقدسی، بدلکار سرشناس ایران، صبح امروز (جمعه ۲۲ مرداد) در مراسم خاکسپاری پسرش، با سخنانی احساسی، با او وداع کرد: تقدیر، پسر شجاعم را بر سر راه پیمان ابدی قرار داد و مسیر زندگی‌اش این‌گونه رقم خورد. ارشای من، در راه آرمان بلندش، جان خود را پیشکش کرد. او اکنون در کنار استادش است. پسر نجیب سینما اکنون تا بی‌نهایتِ زمان، مجال و فرصت دارد تا در مقابلِ استاد زانو بزند و بپرسد تا سر پرشورش آرام گیرد. فریاد بی‌صدای پسر شجاع من، برای پذیرش حرفه بدلکاری در ساختار سینمای ایران باید شنیده و جایگاه بدلکاری در سینمای ایران باید لحاظ شود.

دیدگاه تان را بنویسید