علت افزایش قیمت عجیب اشتراک فیلیمو چیست؟

قیمت اشتراک پلتفرم فیلیمو به بهانه بالابردن سطح کمّی و کیفی تولیدات افزایش یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فیلیمو برای افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات خود در سال جاری، هزینه خرید اشتراک خود را افزایش داد!

 

در بخشی متن بیانیه فیلیمو آمده است:

 

"همان‌طور که شما مخاطبان و همراهان فیلیمو در جریان هستید، فیلیمو به عنوان یک VOD خصوصی سال‌هاست که در حوزه تولید فیلم و سریال فعالیت می‌کند و در مسیر ارائه خدمات خود از هیچ بودجه دولتی و حمایتی برخوردار نیست. از همین روی و پس از استقبال شما عزیزان از تولید محتوای با کیفیت، بر خود واجب دانستیم تا حجم و کیفیت محتوای تولیدی را تا حد ممکن افزایش دهیم و محتوای مناسب تمام ذائقه‌ها را (طنز، کمدی، درام، اجتماعی، سیاسی و ...) تامین کنیم. از آنجا که صداقت با مخاطب و همراهی شما یکی از مهمترین اولویت‌های کاری ما در فیلیمو است باید صادقانه به حضورتان اعلام کنیم که برای تولید بیشتر و با کیفیت‌تر و نظر به افزایش قابل توجه هزینه های تولید، چاره‌ای جز افزایش قیمت اشتراک نداریم."

این در حالی است که تبلیغات در این پلتفرم همچون دیگر پلتفرم‌های موجود وجود دارد و مخاطب، خواه ناخواه باید این تبلیغات را قبل از تماشای اثر مشاهده کند.

البته در ادامه این بیانیه ذکر شده که فیلیمو قصد دارد در سال ۱۴۰۰ وارد بورس شود و همچنین درآمد حاصله از افزایش قیمت اشتراک را تمام و کمال برای ورود به تولید سریال اختصاص دهد.

در پایان این بیانیه، فیلیمو به مخاطبانش هدیه هم داده است و ذکر شده که به مناسبت نوروز  ۱۴۰۰، تمامی اشتراک‌های فیلیمو با تخفیف ۳۰ درصد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

استارت این افزایش قیمت اشتراک توسط فیلیمو در حالی اتفاق افتاد که مخاطبان بیشتری به دلیل شیوع کرونا، روی به تماشای فیلم و سریال در این پلتفرم کرده‌اند!

 

دیدگاه تان را بنویسید