رونمایی از طرح «سینمای دوستدار خانواده» در پردیس ملت

«معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با حضور در سینمای رسانه از طرح «سینمای دوستدار خانواده» رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری که امروز شنبه 19 بهمن در سینمای رسانه جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود، با تأکید بر اینکه مدت‌هاست که سینما به آسیب‌های خانواده می‌پردازد، توضیح داد: در خیلی از کشورها مسائل و آسیب‌های اجتماعی به زبان سینما مطرح می‌شود. از سال96 در معاونت امور زنان و خانواده موضوع «گفتگوی ملی خانواده» در دستور کار قرار گرفته است چرا که همواره معتقد بوده‌ایم که آسیب‌های اجتماعی به بنیان خانواده ضربه می‌زند و باید درباره آن فرهنگسازی کرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری بیان کرد: امروز در پردیس سینمایی ملت از طرح «سینمای دوستان خانواده» رونمایی می‌کنیم. این طرح معاونت امور زنان و خانواده با همکاری بنیاد سینمایی فارابی و سینماتیکت به انجام می‌رسد. مخاطبان سینمای ایران می‌توانند نظرات خودشان را درباره اینکه فیلمی که دیده‌‌اند، چقدر دوستدار خانواده بوده، ارائه بدهند. سینماتیکت پلتفرمی را ارائه داده است که به وسیله آن، پیامکی برای مخاطب (پس از خروج از سالن سینما) تحت عنوان «نظرسنجی فیلم» می‌آید و او می‌تواند نظر خودش را درباره آن فیلم را ارائه دهد و این نظرسنجی‌ها برای مخاطب بعدی که می‌خواهد بلیت فیلم مورد نظرش را بخرد، نمایش داده می‌شود. طرح سینمای دوستدار خانواده از سال سینمایی جدید آغاز می‌شود.

ابتکار با اشاره به آثاری که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دیده، گفت: گفت: فیلم «خورشید» ساخته مجید مجیدی را دیده‌ام که به نظرم این فیلم، بسیار به فضای کار ما نزدیک است و به کودکان کار می‌پردازد. بازی این کودکان در این فیلم بسیار جذاب است. این فیلم با اینکه کار سختی بوده، اما در عین حال بسیار شریف ساخته شده است.خورشید یک فیلم امید بخش بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید