به گزارش ایرنا، اسماعیل تبادار دوشنبه در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی با تاکید بر اینکه در پرتو وحدت مردمان لارستان شاهد آرامش، آسایش و امنیت در منطقه هستیم، گفت: همه ما باید قدر این وحدت را بدانیم.
وی ادامه داد: برای تقویت و گسترش وحدت به عنوان امری اساسی در جامعه باید تلاش کنیم.
استاندار فارس گفت: مردم لارستان افرادی خیر و نیک اندیش هستند و مسئولان باید برای تکریم این انسان های نیک اندیش ارتباط و مراوده خود با آنها را افزایش دهند.
وی ابراز امیدواری کرد با اهتمام روزافزون مسئولان و همراهی و همدلی مردم شریف شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شهرستان در زمینه های مختلف تولیدی، صنعتی و اشتغالزایی در کنار توسعه فرهنگی، آموزش و خدماتی باشیم.
تبادار با اشاره به معضلات و ناهنجاری های موجود در جامعه، بر لزوم توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی در همه مناطق استان تاکید کرد و گفت: ترویج فعالیت های فرهنگی، ورزشی و مذهبی در جامعه به ویژه برای جوانان و نوجوانان گام موثری در پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی است.
همزمان با هفته دولت 114 پروژه با اعتباری بالغ بر 135 میلیارد تومان در شهرستان لارستان به بهره برداری می رسد که مجتمع فرهنگی و ورزشی شهرداری لطیفی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در زیربنایی به مساحت هزار و 380 متر مربع یکی از این 114 پروژه است.
همچنین باند دوم بزرگراه لار- جهرم با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد ریال دوشنبه با حضور اسماعیل تبادار استاندار فارس به بهره برداری رسید.
استاندار فارس در آیین بهره برداری این پروژه با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساخت حمل و نقل جاده ای در استان فارس گفت: وجود مسیرهای دسترسی و جاده های مناسب زمینه لازم برای توسعه سایر ابعاد عمرانی و آبادانی در مناطق مختلف استان را فراهم خواهد کرد.
تبادار افزود: امیدوارم در آینده نزدیک کل مسیر جهرم به لارستان با چهار باند تجهیز شود.
باند دوم بزرگراه لار-جهرم به طول 8.5 کیلومتر در حدفاصل دهکویه – بریز اجرایی شده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.