داود ایوبی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تعداد پروژه و طرح در سه بخش مرکزی،ماهور میلاتی و دشمن زیاری است. وی عمده این پروژه ها را در زمینه گازرسانی ، آبرسانی ، برق رسانی و عمران شهری عنوان کرد.
به گفته ایوبی در بخش گازرسانی ١١ روستای شهرستان اعتباری بالغ بر ٢/4 میلیارد ریال و در بخش طرح های بهسازی و بازسازی مسکن روستایی حدود ٧/4 میلیارد ریال صرف شده است.
ایوبی آبرسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان را از دیگر پروژه های این ایان عنوان کرد و افزود:اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی شهری شامل روشنایی معابر و خیابان های شهر نورآباد، آسفالت معابر و کانال های سیل بر با اعتباری بالغ بر ٣/٢ میلیارد ریال از دیگر طرح هاست.
ایوبی گفت: برق رسانی و رفع افت ولتاژ به روستا های نزاع، چمگل و فیدر جدید شهر نورآباد با اعتباری بالغ بر ١١ میلیارد ریال ، کتابخانه عمومی دشت رزم شهرستان با ٢٠٠ متر مربع و با اعتباری بالغ بر 5/5 میلیارد ریال، تعداد ٩ چمن مصنوعی در مناطق شهری و روستایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ١٨ میلیارد ریال و ساخت منازل مدد جویی در بخش ماهور میلاتی نیز مبلغ 5/١ میلیارد ریال از دیگر طرح هاست.
7366 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.