به گزارش ایرنا، صالح مشتاقی لار شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اقلید افزود: این افراد سیاست زده با نگاه ضد توسعه ای، اهداف دشمنان و اسرائیل را دنبال می کنند و به جای اینکه بزرگ منشی و آرامش را در جامعه تزریق کنند، نومیدی را اشاعه می دهند و اینها جفایی است که در حق مردم می شود.
وی با بیان اینکه هر فعالیتی که بخواهد در شهرستان اقلید انجام شود عده ای همیشه مخالف هستند، اظهار داشت: این افراد از سفر مسئولان استانی و کشوری به شهرستان نگران هستد و همه چیز را به باد انتقاد می گیرند.
فرماندار شهرستان اقلید گفت: اگر توسعه ای بخواهد شکل بگیرد بایستی در ابتدا آجری گذاشته شود و مقدمات آن فراهم شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از اقدامات در جامعه می تواند مانع وقوع جرم شود افزود: همه فعالیت ها کلنگ زدن نیست و اقدامات فرهنگی هم بایستی در دستور کار نهادها قرار گیرد.
مشتاقی لار راهکار مبارزه با گرانفروشی و احتکار کالاهای اساسی را نظارت دقیق تر مجمع امور صنفی، اداره صنعت معدن و تجارت، اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و ارائه اطلاعات متخلفان از سوی شهروندان دانست و فعالیت جدی تر آنان را خواستار شد.
فرماندار شهرستان اقلید در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از عملکرد برخی مدیران این شهرستان گفت: هر مدیری که توانایی انجام کار را ندارد، از سمت خود استفا دهد.
وی افزود: هم اینک پرتلاطم ترین حوزه های شهرستان، بخش آب و حوزه بیکاری جوانان است که رفع این مشکلات، عزم جدی همه دستگاهها و نهادها را می طلبد.
وی افزود: در این راستا، تسهیلات فراگیر اشتغال با هدف کاهش نرخ بیکاری در اختیار متقاضیان در شهرستان اقلید قرار خواهد گرفت.
شهرستان اقلید در 267 کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
9772/ 2027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.