به گزارش ایرنا رحیم زارع شنبه در جمع مردم صغاد شهرستان آباده افزود: امروز بانوان به عنوان سرمایه های اجتماعی در جامعه مطرح هستند و در سطح بین المللی بانوان ایرانی نماد و پرچمدار زن عزتمند ایرانی هستند.
وی همچنین توجه به حوزه فرهنگ و هنر در صغاد را امری واجب دانست و افزود: برگزاری جشنواره بومی- محلی می تواند به رونق اقتصادی این شهر کمک کند و لازم است تمام ادارات در برگزاری جشنواره انگور سهیم شوند.
دومین جشنواره بومی محلی شهر صغاد به همراه جشن انگور 15-16 شهریور 97 در شهر صغاد برگزار می شود.
زارع بر لزوم دو بانده شدن محور آباده - صغاد تاکید کرد و گفت: با توجه به افزایش تصادفات و تردد بالا در این جاده لازم است که هر چه سریعتر نسبت به دوبانده شده آن اقدام شود.
نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید در مجلس شورای اسلامی از این دیدار در جمع اعضای شورای شهر سورمق آباده حضور یافت.
زارع با بیان اینکه آینده روشنی در انتظار شهر سورمق است، اظهار کرد: شهر سورمق به لحاظ قرار گرفتن بر سر چهارراه اصلی اصفهان – شیراز و یاسوج – یزد و همچنین به لحاظ وجود خاک حاصلخیز و دارا بودن مردمی ولایی، متعهد و کوشا در آینده، پیشرفت چشمگیری را خواهد داشت.
وی با اشاره به مشکلات خشکسالی و کمبود آب در این منطقه افزود: امروز در شرایط خشکسالی و مشکلات ناشی از آن بایستی به سمت توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی رفت و خوشبختانه این ظرفیت در شهر سورمق وجود دارد.
زارع مدرسه خیّر ساز مرحوم مهندس جابر حسنی در حشتمیه و تالار چند منظوره (سالن کنفرانس، سمینار و مراسم) را با سرمایه یک و نیم میلیارد تومان در شهرستان خرم بید افتتاح کرد.
شهرستان های آباده ، بوانات و خرم بید در شمال استان فارس واقع شده اند.
9864 / 1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.