روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، در گزارش شنبه خود به نقل از اسماعیل تبادار در بازدید از شرکت کمپرسورسازی پادنا در شیراز افزود: در شرایط کنونی جامعه، صیانت از تولید و رونق بخشیدن به آن مهمترین اولویت است که در دستور کار قرار دارد و دستگاه های اجرایی و ذی ربط باید در این زمینه کوشش خود را دو چندان کنند.
وی ادامه داد: اگر بتوانیم وضعیت موجود و صنایع فعال را حفظ و کارخانه های نیمه فعال را فعال تر کنیم این اقدام به مراتب مناسب تر از آن است که بخواهیم واحدهای تولیدی جدیدی را راه اندازی کنیم.
او اظهار داشت: مشاهده کارخانه هایی با ظرفیت بالا همانند شرکت کمپرسورسازی پادنا که با سرمایه های عظیم و ظرفیت بالای اشتغال، نیمه فعال هستند ناراحت کننده است و باید کوشید تا در اسرع وقت مشکلات فراروی آنها رفع شود.
تبادار اضافه کرد: تمام مدیران دستگاه های اجرایی باید نسبت به راه اندازی مجدد این واحد تولیدی کمپرسور اقدام کنند و مدیریت این مجموعه نیز تمام کوشش خود را بکار گیرد تا ظرف سه ماه آینده این کارخانه به بهره برداری برسد.
او افزود: سازمان امور مالیاتی و تامین اجتماعی با انعطاف بیشتر به کمک واحدهای نیمه فعال استان بیایند چرا که با فعال شدن این واحدها این 2 سازمان هم از منفعت و درآمد بیشتری بهره مند خواهند شد.
استاندار فارس اظهار داشت: مدیران اقتصادی استان قبل از آنکه بخواهند به حداقل های واحدهای تولیدی اکتفا کنند باید به اهداف بلند بیاندیشند و با همراهی با این مجموعه ها زمینه اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم کنند.
تبادار افزود: شرکت کمپرسورسازی پادنا ظرفیت تامین نیاز داخلی و همچنین صادرات در حوزه تخصص خود را دارد که باید کوشید تا هر چه سریع تر فعالیت این مجموعه آغاز شود.
بر اساس این گزارش، قرار است شرکت کمپرسورسازی پادنا که از سال 1384 فعالیت آن متوقف شده بود با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از مهرماه 97 فعالیت خود را دوباره از سر گیرد.
6122 /6118
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.